Knjigovodstvena agencija je izvor vrijednih informacija i poslovnih savjeta o temama koje su važne za vaše poslovanje.

Ne radi se ovdje samo o knjiženju i plaćanju poreza.

Knjigovodstvena agencija može biti vaš poslovni savjetnik.

Najbolji su oni poslovni savjetnici koji vam uz svoje znanje, obezbijede uštedu vremena i novca.

 

1. Porezno savjetovanje

Porezni propisi u BiH mogu biti komplicirani za praćenje. Ako niste detaljno upućeni u sve obaveze, rokove koje zakon nalaže, izmjene propisa koje su česte, sigurno ćete imati problem i stres.

Da biste bili potpuno sigurni potrebno vam je veliko znanje o poslovanju, vašem pravnom statusu, poslovnim potezima, pravnim i finansijskim posljedicama tih poteza.

Ono što će vam tim računovođa i pravnika iz računovodstvene agencije obezbijediti je skup različitih znanja i iskustva. Nećete imati sumnje i nedoumice u odluku koju donosite nakon savjetovanja sa ljudima koji imaju znanje iz svih oblasti u okviru kojih vi poslujete.

Porezno savjetovanje računovodstvene agencije ne znači samo savjete o plaćanju poreza. Odnosi se i na sve procese u poslovanju koji će na kraju rezultirati plaćanjem poreza. Tu spadaju izrada biznis plana i investiranje, izbor kvalitetnog i prilagođenog računovodstvenog Sistema, posredovanje u komunikaciji sa finansijskim institucijama…

Ovakvo savjetovanje donosi i olakšice u daljnjem poslovanju jer procese rada koje uvodite nakon savjetovanja su jednostavne i prilagođenje potrebama vaše kompanije.

2. Otkrivanje i sprječavanje grešaka

Ako se iskreno zapitate kako se osjećate dok radite s brojevima i administracijom, hoćete li reći sjajno, uživam u tome?

Mnogi često pomisle kako se svaki poslovni čovjek mora razumjeti u administrativne i pravne poslove, završne račune i brojeve?

Je li zaista tako?

Je li mudra poslovna odluka angažirati računovodstvenu agenciju za ove poslove, a vrijeme posvetiti razvoju biznisa?

Profesionalni računovođa koji ima uvid u vaše papire i poslovnu dokumentaciju može vam pomoći u pojednostavljivanju financijskih i administrativnih procesa, obezbijediti poštivanje svih plaćanja u zakonskim rokovima.

Sprječavanje grešaka u poslovanju ne znači samo plaćanje poreza u propisanim rokovima, znači i unaprjeđenje poslovanja zbog boljeg upravljanja skladištem, zbog efikasnije organizacije poslovne dokumentacije. Sve su ovo procesi zbog kojih gubimo vrijeme, a uz vrijeme nam se često troši i novac.

3. Novčani tok i finansijsko predviđanje

Za sva preduzeća, posebno mala i ona koja su na početku, ključno je da menadžment predvidi šta će se događati s novčanim tokom kako bi se osigurao opstanak.

U ovim poslovnim situacijama postoje dvije opcije:

  1. Možete kupiti knjigu ili upisati kurs da biste stekli znanje i sami radili na ovim finansijskim izazovima.
  2. Možete angažirati profesionalce da rade na ovim pitanjima, dok vi prodajete novim klijentima usluge i proizvode i obezbjeđujete stabilan priliv novca u kompaniju.

Možete se odmah odlučiti za drugu opciju ili ipak probajte prvu, pa onda ipak promijenite mišljenje.

Ovdje dolaze do izražaja svi benefiti dobre saradnje sa računovodstvenom agencijom.

Finansijski plan i predviđanja u poslovanju donose vam sigurnost jer:

  • uvijek ste u toku s vašim novčanim položajem,
  • nema kriznih situacija izazvanih lošim upravljanjem
  • troškovi režija lakše se planiraju
  • isključuju se skriveni troškovi
  • znat ćete koji dio vaše kompanije troši gotovinu…

Praćenje novčanog toka uz pomoć računovodstvene agencije dat će vam bolje razumijevanje o tome kako vaše poslovanje funkcionira. To će vam pomoći u likvidnosti i solventnosti vašeg poslovanja.

Još jedna prateća pojava je i ta da bolje spavate noću.

4. Znanje

Računovodstvena agencija vam uz svaku uslugu daje ogromnu dodatnu vrijednost.

Daje vam 100% sigurno, novo, tek stečeno i kontinuirano sticano znanje.

Znanje iz računovodstva, prava, poslovanja i optimizacije troškova, iz novih tehnologija u računovodstvu.

Ako nema novih znanja, nema ni usluga koje će vama olakšati poslovanje i poštivanje zakona i propisa koji vam obezbjeđuju legalno poslovanje.

Zastarjelo znanje nikome ne donosi korist.

5. Ušteda vremena je ušteda novca

Svaki preduzetnik i poslovni čovjek (žena) zna koliko vrijedi slobodno vrijeme. Zato što uglavnom nema slobodnog vremena. Ako imate slobodno vrijeme, a pritisnuti ste rokovima, inventurom i novim zapošljavanjima, to slobodno vrijeme vama ne znači mnogo.

Kada vam se ukaže prilika da angažirate nekoga ko će za vas dobro odraditi poslove (popularno nazvano outsource), obezbijediti vam poštivanje zakona, predložiti vam optimizaciju u poslovanju, nećete analizirati je li to usluga koja vam treba.

Vi znate da vam treba.

Preuzimanjem odgovornosti za vođenje knjiga, briga oko rokova, podnošenje PDV prijava i izada finansijskih izvještaja, računovođa vam može pomoći da oslobodite svoj raspored. Ostaje vam više vremena za izgradnju odnosa s klijentima i poslove u kojima ste vi najbolji.

Dobar računovođa zlata vrijedi

Vaš računovođa može vam na mnogo načina uštediti novac.

Još je važnije to što vam štedi vrijeme.

Mnogi vlasnici kompanija nemaju povjerenje kada je novac u pitanju, pa se angažiranje računovodstvene agencije dugo preispituje i analizira.

 

AGENCIJA POSLOVNOST D.O.O.